Martin Šátka 8-2013
Porovnání standardky modelu Preaeroflow 1962-64 s faceliftovou Aeroflow 1964-66 (v textu označeno jako PA a A). Tam kde jsou doplněny fotky, tak vlevo je vždy PA verze, vpravo A verze.
panel předního čela - kvůli rozdílným blinkrům
přední blinkry
Znak na přední kapotě - PA má exportní CONSUL, A má klasickoý CORTINA
Pojistný háček přední kapoty - u PA se otvírá proti směru jízdy, což je dost nebezpečné, v případě, že by kapota byla nedovřená, u A se otvírá do boku
Znak na předním blatníku - PA obdélníkový, A elipsa
Trojúhelníkové sklo bočních dveří - PA otvírací, A pevné
Zadní blatník - je tam rozdíl kvůli odlišnému C sloupku. PA má plný sloupek s ozdobou, A v něm má otvor na odvětrávání + plechový překryt se zinkovou mřížkou
Znak na víku kufru
Rámečky zadních světel
Držáky zadního nárazníku
Zadní nárazník
Nádrž - PA má vypouštěcí šroub, A ho nemá
Stropnice - PA se skládá z malých koleček, A má hvězdičky tzv. vzor "Lodestar"
Příchytka gumové podlážky
Volant
Palubní deska s ovladači
Stabilizátor napětí
Topení
Zpětné zrcátko
Hlavní brzdový válec - PA stejný jako spojkový, A větší pro kotoučové brzdy
Brzové čidlo
Brzdový kříž - rozdílný díky odlišnému umístění brzdového čidla
Konzole s pedály spojka-brzda - rozdíl díky montáži brzdového čidla u A verze
Umístění regulátoru - PA v interiéru a levého A sloupku, A v motorovém prostoru
Podlážka pod baterii
Blok motoru
Odfuk klikovky
Filtrbox
Nápravnice
Ramena a jejich silentbloky
McPhersony - díky odlišným brzdám je i odlišná spodní část phersonu
Přední brzdy - PA bubnové, A kotoučové
Přední náboj - díky rozdílným brzdám je i rozdílný náboj + rozdílná ložiska
Disky
Poloosy
Listová pera - PA 4listová, A 5listový "heavy duty"
Přední pružiny - PA standard, A "heavy duty"