Rozdíly Aeroflow vs Preaeroflow

Martin Šátka 8-2013


Porovnání standardky modelu Preaeroflow 1962-64 s faceliftovou Aeroflow 1964-66 (v textu označeno jako PA a A). Tam kde jsou doplněny fotky, tak vlevo je vždy PA verze, vpravo A verze.


panel předního čela - kvůli rozdílným blinkrům

přední blinkry

Znak na přední kapotě - PA má exportní CONSUL, A má klasickoý CORTINA

Pojistný háček přední kapoty - u PA se otvírá proti směru jízdy, což je dost nebezpečné, v případě, že by kapota byla nedovřená, u A se otvírá do boku

Znak na předním blatníku - PA obdélníkový, A elipsa

Trojúhelníkové sklo bočních dveří - PA otvírací, A pevné

    

Zadní blatník - je tam rozdíl kvůli odlišnému C sloupku. PA má plný sloupek s ozdobou, A v něm má otvor na odvětrávání + plechový překryt se zinkovou mřížkou

    

Znak na víku kufru

Rámečky zadních světel

Držáky zadního nárazníku

Zadní nárazník

Nádrž - PA má vypouštěcí šroub, A ho nemá

Stropnice - PA se skládá z malých koleček, A má hvězdičky tzv. vzor "Lodestar"

Příchytka gumové podlážky

Volant

Palubní deska s ovladači

Stabilizátor napětí

Topení

Zpětné zrcátko

Hlavní brzdový válec - PA stejný jako spojkový, A větší pro kotoučové brzdy

Brzové čidlo

Brzdový kříž - rozdílný díky odlišnému umístění brzdového čidla

Konzole s pedály spojka-brzda - rozdíl díky montáži brzdového čidla u A verze

Umístění regulátoru - PA v interiéru a levého A sloupku, A v motorovém prostoru

Podlážka pod baterii

Blok motoru

Odfuk klikovky

Filtrbox

Nápravnice

Ramena a jejich silentbloky

McPhersony - díky odlišným brzdám je i odlišná spodní část phersonu

Přední brzdy - PA bubnové, A kotoučové

Přední náboj - díky rozdílným brzdám je i rozdílný náboj + rozdílná ložiska

Disky

Poloosy

Listová pera - PA 4listová, A 5listový "heavy duty"

Přední pružiny - PA standard, A "heavy duty"